Produkt dostępny
1 szt.
Model: 115383
Kod producenta: 115383
Wysyłka 24 godzin
Koszt wysyłki od: 5.90 PLN
Producent: HPI
 

KEN BLOCK 2015 FORD FIESTA ST RX43 WR8 FLUX

115383

W swojej klasie, jeden z lepszych modeli, dający wiele możliwości. Dzięki woodoodpornym podzespołom, w które wyposażony jest Ken Block, możemy jeździć w każdych warunkach. Mocny silnik bezszczotkowy pozwala na czyste szaleństwo i radość z zabawy. Dzięki zastosowaniu akumulatora LiPo 2S, model osiąga prędkość nawet 70km/h. Jeżeli to jednak nie wystarcza, zmieniamy zębatkę i akumulator na 3S, uzyskujemy prędkość ponad 100km/h. Auto idealne do jazdy po asfalcie ale po zmienie opon ruszamy na szuter.

Jest to powalająca wersja najnowszej repliki Ford Fiesta ST RX43 Ken Block "Intergalactic" teraz dostępna w skali 1/8 WR8 Flux.

Pod repliką karoserii znajduje sie podwozie WR8 Flux, które wzorowano na RC HPI Bullet Monster Truck. Model zasilany jest masywnym silnikiem bezszczotkowym 4000KV oraz zastosowano wodoodporny regulator prędkości, który obsługuje akumulator 3S.

Cała moc modelu przekazywana jest za pomocą kół zębatych i ułożyskowanego zespołu napędowego oraz wieże amortyzatorów, które zostały specjalnie zaprojektowane. Wszystko to obrazuje rajdową geometrię oraz skuteczność w dodatkowej kontroli.
To wszystko połączono w WR8. Zestaw został równiez wyposażony w opony - repliki fifteen52 TurboMac i TurboFun, dzięki czemu mamy model gotowy do wyścigu.

WR8 posiada wiele ciekawych funkcji, które zwiększają jego trwałość na każdym podłożu oraz gruncie. W tym duży prześwit, "skidplate", przedni zderzak piankowy, zoptymalizowane rajdowe zawieszenie, amortyzatory tłumiące wstrząsy, spoilery i owiewki na podwoziu i wiele innych ciekawych rozwiązań.
Jest to idealna maszyna do wyścigu ze znajomymi, na dowolnej nawierzchni.


Podobnie jak wszystkie modele RTR HPI Racing (Ready-To-Run), WR8 Flux jest fabrycznie złożony: wszystko co musisz zrobić, to zainstalować baterie i już jesteś gotowy do wspaniałej jazdy i akcji kaskaderskich! 4 baterie alkaliczne AA HPI Plazma do nadajnika są już w zestawie, a jedynie musisz dokupić akumulator LiPo 2S lub 3S do zasilania samochodu, oraz ładowarkę do ładowania akumulatorów.

Łatwy w obsłudze!

HPI WR8 FLUX jest bardzo prosty w obsłudze, a wszystko co musisz zrobić, to zainstalować akumulator, włączyć nadajnik i samochód. Aby prowadzić samochód, wystarczy podnieść kontroler w lewej ręce, umieścić palec wskazujący na dźwigni przyśpieszenia, a następnie położyć prawą dłoń na kierownicy. Obróć koło, aby skręcić w lewo lub prawo, i delikatnie pociągnij za spust palcem, aby pojechać do przodu. Aby zatrzymać samochód, delikatnie odepchnij dźwignię spustu od siebie palcem wskazującym, powrócić do pozycji neutralnej i delikatnie od siebie aby jechać do tyłu.
Nauka zajmuje kilka sekund, aby osiągać wyniki na zawodach należy potrenować, a po pewnym czasie będziesz jeździć jak Ken Block !  

OPONY

REPLIKA FIFTEEN52 


Efektownego wyglądu i fantastycznej wydajności WR8 HPI z Ford Fiesta ST RX43 z nadwoziem Ken Block dodają koła, repliki fifteen52 Turbomac. Wierna replika kół zbliża replikę modelu samochodu do oryginału, a dla ekstremalnej wydajności, zastosowano opony HPI formowane z prawdziwej gumy. Odpowiednia mieszanka gumy pomaga zwiększyć przyczepność samochodu do asfaltu tak jak w prawdziwych wyścigach, a konstrukcja bieżnika daje maksymalną przyczepność nawet na zakurzonych lużnych nawierzchniach!

Fanatycy samochodów wyścigowych wiedzą, że aby uzyskać najlepsze wyniki w czasie jazdy trzeba mieć solidny układ zawieszenia z możliwością modyfikacji ustawień.
Stąd HPI WR8 wykorzystuje podwójne wahacze przymocowane do solidnych amortyzatorów olejowych, które wspomagane są przez systemy stabilizacji z przodu i tyłu modelu. Wytrzymałe wahacze współpracują z amortyzatorami zamontowanymi na kulowej tulei na wspornikach dając odpowiednie zawieszenie Ford Fiesta ST RX43.

Zestaw oferuje wszystkie niezbędne funkcje aby dostosować samochód do indywidualnych potrzeb. Chociaż ustawienia samochodu jakie mamy, zaraz po wyjęciu z pudełka pozwalają nam na super jazdę, to można łatwo zmodyfikować mnóstwo ustawień dopasowując je do swoich potrzeb jak w prawdziwym samochodzie rajdowym.  Prześwit wysokości, kąt ustawienia amortyzatorów i  wiele więcej ustawień prostych do zmiany i regulacji by dopasować charakterystykę samochodu  do własnych potrzeb. Taki jest właśnie model Ken Block WR8 FLUX! 

 Silnik FLUX VEKTOR 4000KV zapewnia ogromną moc, dużo energii do natychmiastowego przyspieszenia i wystarczającą moc, aby wyprowadzić model z niemal każdego bocznego poślizgu. Opcjonalne zestawy kół zębatych (przełożeń) są dostępne dodatkowo  w celu dokładnego dopasowania prędkości i momentu obrotowego! Konstrukcja silnika typu bezszczotkowego zapewnia maksymalną wydajność, bezobsługowość i bezawaryjność.
Do zasilenia modelu możemy użyć baterii LiPo typu 2S i 3S o dużej pojemności. Przyspieszanie i sterowanie samochodem przy pomocy FLUX VAPOR Pro jest niesamowite. Regulator obsługuje wszystkie najnowsze, najbardziej wydajne akumulatory które można zmieścić na płycie podwozia WR8 . Regulator Flux Vapor Pro posiada także wbudowany wentylator, aby utrzymać niską temperaturę w ciepłych warunkach, posiada bieg wsteczny do łatwego wyjazdu z zakamarków. Jest w pełni programowalny z pomocą podłączanego zewnętrznego kontrolera, karty programującej.

Podsumowanie:

  • Oficjalna replika "Intergalactic" Ken Block Ford Fiesta ST RX43
  • W pełni zmontowany samochód w skali 1/8
    na podwoziu Bullet Flux monster truck
  • Silnik Flux Vektor 4000KV
  • Wodoodporny regulator prędkości Vapor Pro
  • System radiowy 2.4GHz
  • Wodoodporny serwomechanizm skrętu
  • Zamknięty pojemnik na odbiornik radiowy
  • Aluminium podłoga grubości 3mm z wyważeniem balansu masy
  • Pełny napęd 4WD dla doskonałej kontroli trakcji.
  • Wydajne i wytrzymałe wałki napędowe
  • "Skidplate" przedni zderzak z wytrzymałej pianki 
  • Podwozie połączone z kompozytem dla lepszego wyczucia jazdy
  • Twarde olejowe 4-satelitowe dyferencjały
  • Koła replika fifteen52 TurboMac
  • Realistyczne gumowe opony "semi-slick"
  • Aluminiowe wzmocnione wieże mocujące amortyzatory z przodu i z tyłu
  • Olejowe amortyzatory z regulacją twardości i wysokości podwozia
  • Przednie i tylne drążki stabilizacji
  • Duży prześwit umożliwiający wyścigi na dowolnej nawierzchni
  • Osłony tylnych amortyzatorów przed brudem
  • Szybki dostęp do wszystkich krytycznych punktów serwisowych
  • Podwójny "bellcrank" kierownicy
  • Serwo "saver" typu krzywkowego
  • Wszystkie śruby na klucz hex
  • Pełny zestaw łożysk kulkowych a uszczelnieniem

  • Skala: 

    1/8

  • Rodzaj: 

    Rally Car

  • Napęd: 

    Elektryczny Bezszczotkowy

  • Prędkość: 

    55+ km/h

.

CZĘŚCI ZAMIENNE  - WEJŚCIE
Polecamy